
Kedves érdeklődő!
Az, hogy ezt olvasod arról tanúskodik, hogy nyitott vagy a technológia újításaira és belépnél a kibertérbe, de jól jönne valaki aki elkísér, vagy éppen nyomott hagyott benned a janári ügyfélkapus átállás bizonytalansága, és felkészülnél a jövőbeli lehetőségeidre.
- Megvan az Ügyfélkapu+ regisztrációd, DÁP mobilalkalmazásod, de még mindig sok szabaidőd pazarolod a személyes ügyintézésre?
- Szeretnéd megismerni a digitális tér előnyeit?
- A kétfaktoros hitelesítés és a jelszószéfek világában szeretnél otthonosan mozogni? Keresed az optimális, preferenciáidnak megfelelő megoldást?
- Gondolkodtál már hardveres token beszerzésén? Szükséged van biztonságos, és kényelmes megoldásokra a digitális térben?
- Nem érzed magad biztonságban az online fizetések, vásárlások során?
- Rendelkezel eSzemélyi okmánnyal, de sohasem használtad igazán?
- A nyomtató-papír-toll-szkenner-e-mail-iratmegsemmisítő utat Te is pazarlónak érzed, és szeretnéd elektronikusan aláírni a dokumentumaidat?
- Nincs mindig két tanú melletted a nyilatkozataid aláírásakor?
- Többen aláírnátok, de térben-időben nem vagytok egy helyen?
- Nem tudod merre indulj most, hogy kivezették az AVDH-t, és lejárnak az eSzemélyi okmányban lévő aláíró tanúsítványok?
- Szeretnéd az otthonod kényelméből, vagy az utazás mobiltásával szabadon intézni ügyeidet kötöttségek nélkül?
- Érdekel hogy milyen eszközökre van szükséged a digitális hitelességhez és biztonsághoz?
Érdekel, hogy hogyan lehet hatékonyabban, hitelesebben, gyorsabban, mobilabban és kényelmesebben intézni ügyeidet mint eddig? A lelked mélyén tudod, hogy nem biztonságos az általad kialakított informatikai környezet, és megfogalmazódott benned is a biztonság igénye?
Használjuk ki az Ügyfélkapu+ mögött rejlő szolgáltatások előnyeit vagy töltsük le a DÁP mobilalkalmazást, és váljunk együtt Digitális Állampolgárrá – a mindennapok gyakorlatában is -, vagy keressünk piaci alternatívákat a digitális tér meghódítására akér céges környezetben is!
Jó helyen jársz! – Tarts Velünk!
Tarts Velünk az online térben egy Teams meeting keretében 2025.06.20-án pénteken 17 órától, vagy találkozzunk személyesen 2025.06.21-én szombaton 10 órától Budapesten a VI. ker. Izabella utcai tréningen, ahol az alapoktól indulva megbeszéljük az első lépéseket, mutatok számos jó és jobb alternatívát az elektronikus aláírásokra, megmutatom hogyan használjuk az Ügyfélkapu+ szolgáltatásait, hogyan rendelkezzünk és adjunk meghatalmazást, és általában véve hogyan intézzük ügyeinket online. Körbejárjuk az AVDH kivezetésével és az eSzemélyiben tárolt aláíró tanúsítványok lejártával keletkező űrt, és mutatok valós alternatívákat – céges aláírásra is! A jelszavaink és rendszereink biztonsága, a kétfaktoros hitelesítés szoftveres és hardveres tokenek használatávoal soha nem volt még ilyen könnyen elérhető!
A kiscsoportos tréningek lényege, hogy úgy szerezhetsz a digitális világban jártasságot, hogy közben szabadon kérdezhetsz, felvethetsz gyakorlati problémákat és együtt találunk rá megoldásokat! Ígérem, másfél óra után – ha nyitott vagy rá -, benned is megfogalmazódik az „Eddig miért nem így csináltam?!” kérdés. Ha szükségét látod, a folytatásban sem lesz hiány.
Ha kedvet kaptál, örömmel venném ha akár egyedül, akár kedveseddel, barátaiddal együtt csatlakoznál hozzzánk.

Alapozó tréning ONLINE
2025.05.20-án pénteken 17 órától
Platform: Microsoft Teams
A tréning ára: 4.900.- (áfamentes)
(A részleteket, a számlát és az átutaláshoz szükséges adatokat válaszüzenetben küldöm részedre.)

Alapozó tréning személyes találkozás alkalmával
2025.06.21-én szombaton 10 órától
Helyszín: Budapest VI. ker. Izabella utca
A tréning ára: 5.900.- (áfamentes)
(A pontos helyszínt, a számlát és az átutaláshoz szükséges adatokat válaszüzenetben küldöm részedre.)
Ugye hamarosan találkozunk? – Már csak egy űrlap választ el a találkozástól: